Ministarstvo gospodarstva / Organizaciona struktura

Aldin Ljubunčić, dipl.iur
Sekretar ministarstva, Prnjavor 16a, tel.030-511-217, fax. 030-511-729,
• e-mail: aldin.ljubuncic@sbk-ksb.gov.ba
Amer Bektaš, dipl.ecc
Pomoćnik ministra za industriju, poduzetništvo, obrtništvo i rad, Prnjavor 16a, tel.030-511-217, fax. O30-511-729, e-mail: amer.bektas@sbk-ksb.gov.ba
Stjepan Medić, dipl.ing
Pomoćnik ministra za energiju, rudarstvo, industriju građ.materijala i graditeljstvo, Prnjavor 16a, tel.030-511-217, fax. 030-511-729, e-mail: stjepan.medic@sbk-ksb.gov.ba
Josipa Barnjak, bachelor ekonomije
Pomoćnik ministra za trgovinu, turizam i ugostiteljstvo, Prnjavor 16a, tel.030-511-217, fax. O30-511-729, e-mail: josipa.barnjak@sbk-ksb.gov.ba
Daniela Ćosić, mag.saobraćaja i komunikacija-dipl.ing saobraćaja i komunikacija
Pomoćnik ministra za saobraćaj i komunikacije, Prnjavor 16a, tel.030-511-217, fax. 030-511-729, e-mail: daniela.cosic@sbk-ksb.gov.ba
Enis Ajkunić, dipl. ing. mašinstva
Glavni kantonalni inspektor, Prnjavor 16a, tel.030-511-217, fax. O30-511-729, e-mail: enis.ajkunic@sbk-ksb.gov.ba
Monika Matošević, mag. ekonomije
Stručni savjetnik za Javno privatno partnerstvo, Prnjavor 16a,tel.030-511-217, fax. O30-511-729, e-mail: jpp@sbk-ksb.gov.ba monika.matosevic@sbk-ksb.gov.ba

Četvrtak, 05 Ožujak 2020 - Vlada SBK - KSB

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Više informacija možete pogledati OVDJE

Objavljeno u Novosti

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Zadatak svih odgovornih subjekata koji mogu i trebaju raditi na smanjenju prosječne starosti vozila u javnom prometu jeste da ta budućnost što prije dođe i u ovaj Kanton.

Analiza je rađena za svaku općinu u SBK/KSB po vrstama prijevoza, kao i zbirno za cijeli Kanton, a rađena je i po vrstama propisanih licenci koje vozila koja učestvuju u javnom prijevozu trebaju posjedovati (licenca „AB“ za javni linijski prijevoz putnika, licenca „B“ za javni vanlinijski prijevoz putnika, licenca „C“ za javni prijevoz roba i licenca „D“ za taksi prijevoz).

ANALIZA PROSJEČNE STAROSTI VOZILA U JAVNOM PRIJEVOZU U SBK/KSB