Министарство приврeдe / Организациона структура

• Алдин Љубунчић, дипл.иур
Секретар министарства, Прњавор 16а, тел.030-511-217, фаx. 030-511-729,
• е-маил: алдин.љубунциц@сбк-ксб.гов.ба
• Амер Бекташ, дипл.ецц
Помоћник министра за индустрију, подузетништво, обртништво и рад, Прњавор 16а, тел.030-511-217, фаx. О30-511-729, е-маил: амер.бектас@сбк-ксб.гов.ба
• Стјепан Медић, дипл.инг
Помоћник министра за енергију, рударство, индустрију грађ.материјала и градитељство, Прњавор 16а, тел.030-511-217, фаx. 030-511-729, е-маил: стјепан.медиц@сбк-ксб.гов.ба
• Јосипа Барњак, бацхелор економије
Помоћник министра за трговину, туризам и угоститељство, Прњавор 16а, тел.030-511-217, фаx. О30-511-729, е-маил: јосипа.барњак@сбк-ксб.гов.ба
• Даниела Ћосић, маг.саобраћаја и комуникација-дипл.инг саобраћаја и комуникација
Помоћник министра за саобраћај и комуникације, Прњавор 16а, тел.030-511-217, фаx. 030-511-729, е-маил: даниела.цосиц@сбк-ксб.гов.ба
• Енис Ајкунић, дипл. инг. машинства
Главни кантонални инспектор, Прњавор 16а, тел.030-511-217, фаx. О30-511-729, е-маил: енис.ајкуниц@сбк-ксб.гов.ба
• Моника Матошевић, маг. економије
Стручни савјетник за Јавно приватно партнерство, Прњавор 16а,тел.030-511-217, фаx. О30-511-729, е-маил: јпп@сбк-ксб.гов.ба моника.матосевиц@сбк-ксб.гов.ба

четвртак, 05 март 2020 - Vlada SBK - KSB

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Više informacija možete pogledati OVDJE

Објављено у Новости

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Zadatak svih odgovornih subjekata koji mogu i trebaju raditi na smanjenju prosječne starosti vozila u javnom prometu jeste da ta budućnost što prije dođe i u ovaj Kanton.

Analiza je rađena za svaku općinu u SBK/KSB po vrstama prijevoza, kao i zbirno za cijeli Kanton, a rađena je i po vrstama propisanih licenci koje vozila koja učestvuju u javnom prijevozu trebaju posjedovati (licenca „AB“ za javni linijski prijevoz putnika, licenca „B“ za javni vanlinijski prijevoz putnika, licenca „C“ za javni prijevoz roba i licenca „D“ za taksi prijevoz).

ANALIZA PROSJEČNE STAROSTI VOZILA U JAVNOM PRIJEVOZU U SBK/KSB

« Март 2020 »
Пон Уто Сре Чет Пет Суб Нед
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31