Kantonalna uprava za civilnu zaštitu, u saradnji s Timom za podršku civilno-vojnoj saradnji pri Ambasadi SAD-a u BiH, upriličila je danas obuku za članove Kantonalnog štaba civilne zaštite SBK/KSB.
Tema obuke bila je „Odgovor na katastrofe u prva 72 sata“ a članovi Štaba upoznali su se sa „FEMA (Federalna agencija za upravljanje katastrofama u SAD) standardima, procedurama i linijama pomoći za stabilizaciju stanja u lokalnoj zajednici u prva 72 sata nakon prirodne i druge nesreće.
Predstavnici Kantonalne uprave za civilnu zaštitu kroz prezentacije su ukazali na sve aspekte sistema zaštite i spašavanja u BiH, s akcentom na kantonalni nivo. Obratili su se i komandant Štaba za civilnu zaštitu Tahir Lendo te načelnik Štaba Miroslav Jakić. Bilo je riječi i o posljednjim poplavama koje su zadesile FBiH, o aktivnostima civilne zaštite i Kantonalnog štaba te iskustvima koja trebaju biti analizirana s ciljem da se izvuku pouke za buduće krizne situacije.
Članovi Tima za podršku civilno-vojnoj saradnji pri Ambasadi SAD-a u BiH predstavili su svoja iskustva iz nekoliko kriznih situacija kada su u pitanju prirodne katastrofe i to iz perioda neposredno pred katastrofu, tokom trajanja katastrofe te aktivnosti na saniranju posljedica na područjima pogođenim prirodnim nesrećama. U narednom periodu planirane su i obuke općinskih štabova civilne zaštite na istu temu.
25.04.2025
Od 14. do 16. aprila 2025. godine, predstavnici Prirodoslovno-matematičkog fakulteta i Katoličkog bo... |
24.04.2025
Trogodišnji plan rada Ministarstva prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambe... |
24.04.2025
Predstavnici Ureda za evropske integracije, fondove, odnose s javnošću i kvalitetu prema međunarodno... |
23.04.2025
Na temelju dostupnih meteoroloških, hidroloških prognoza i raspoloživih platformi uključujući EFAS, ... |
Javni poziv za izbor i imenovanje članova UV JU Dom zdravlja Kiseljak jedan predstavnik Ministarstva
23.04.2025
Na osnovu člana 8. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima Federacije Bosne i Hercegov... |