01.04.2025
Javni poziv za podnošenje prijava za projekte Kapitalni transferi drugim nivoima vasti i fondovima - poticaj povratku prognanih, obnovi i razvoju u 20...
|
01.04.2025
Javni poziv za podnošenje prijava za projekte Kapitalni transferi neprofitnim organizacijama - poticaj povratku prognanih, obnovi i razvoju u 2025. go...
|
01.04.2025
Javni poziv za podnošenje prijava za projekte Kapitalni transferi javnim preduzećima - poticaj povratku prognanih, obnovi i razvoju u 2025. godini - I...
|
25.06.2024
Kantonalno ministarstvo prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova SBK/KSB u skladu s članovima 40. i 88. Zakona o z...
|
Naime, radi se o posjeti turske poduzetnice i osnivača kompanije C2B - Care for Beauty, Sehzan Secen, zatim generalnog sekretara Centra za razvoj odnosa sa Bosnom i Hercegovinom BIGMEV Cenite Kocaman, kao i njihovog projekt menadžera Nadisa Cetina.
BIGMEV radi na uspostavljanju i održavanju prijateljskih, ekonomskih i kulturnih odnosa između Bosne i Hercegovine i Turske. Cilj ovog centra je zapravo povećanje priliva stranih i direktnih investicija u Bosnu i Hercegovinu, kao i zapošljavanje i proširenje međusobne trgovine.
Ovom prilikom ministar i njegovi saradnici, zajedno sa gostima iz Turske, posjetili su kompanije „Pharmamed“ d.o.o. Travnik i „Ovnak“ d.o.o. Vitez, te održali konstruktivne sastanke sa direktorima navedenih firmi Sanjinom Kotlicom i Valentinom Kafadarom.
Predstavnici Medžlisa Islamske zajednice Jajce, Bugojno, Gornji Vakuf i Donji Vakuf su posjetili Premijera Srednjobosanskog kantona Tahira Lendu. Tom prilikom održan je kratki sastanak gdje su predstavnici Medžlisa Islamske zajednice iz gore navedenih općina prezentirali kampanju pod nazivom „Kupujmo bosansko“.
Kroz kampanje na društvenim mrežama i web stranicama te promocijama kroz razne aktivnosti se vrši edukacija potrošača o prednostima kupovine bosanskih prodizvoda. Kroz ovu kampanju želi se podići svijest o prednostima kupovine domaćih proizvoda te istaknuti važnost podrške lokalnim proizvođačima, što će imati pozitivan utjecaj na rast i razvoj bosanskohercegovačke privrede. Glavni cilj nam je razviti svijest o važnosti kupovine i konzumiranja domaćih proizvoda među potrošačima svih dobnih skupina.