Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova

26.03.2024 | Ministarstvo prostornog uređenja, građenja, zaštite okoliša, povratka i stambenih poslova SBK/KSB, u skladu s članom 10. Zakona o zaštiti okoliša („Sl.novine SBK/KSB“, br...
19.02.2024 Javni poziv za podnošenje prijava za projekte poticaj povratku prognanih, obnovi i razvitku u 2024.god JAVNI OGLAS (pdf) PRIJAVNI OBRAZAC (doc)...
24.01.2024 Okolišna dozvola obnova CIBOS PJ NT 2024(doc) Dopis za objavu Nacrta rješenja okolišne dozvole(doc)...
11.11.2021 BOSNA I HERCEGOVINAFEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINEKANTON SREDIŠNJA BOSNA/SREDNJOBOSANSKI KANTONMINISTARSTVO PROSTORNOG UREĐENJA, GRAĐENJA, ZAŠTITE OKOL...
21.01.2021 Vlada Kantona Središnja Bosna/Srednjobosanskog kantona putem resornog Ministarstva i nositelja izrade plana „IPSA-INSTITUT“ d. o. o. Sarajevo. provodi...

Naime, radi se o posjeti turske poduzetnice i osnivača kompanije C2B - Care for Beauty, Sehzan Secen, zatim generalnog sekretara Centra za razvoj odnosa sa Bosnom i Hercegovinom BIGMEV Cenite Kocaman, kao i njihovog projekt menadžera Nadisa Cetina.

BIGMEV radi na uspostavljanju i održavanju prijateljskih, ekonomskih i kulturnih odnosa između Bosne i Hercegovine i Turske. Cilj ovog centra je zapravo povećanje priliva stranih i direktnih investicija u Bosnu i Hercegovinu, kao i zapošljavanje i proširenje međusobne trgovine.

Ovom prilikom ministar i njegovi saradnici, zajedno sa gostima iz Turske, posjetili su kompanije „Pharmamed“ d.o.o. Travnik i „Ovnak“ d.o.o. Vitez, te održali konstruktivne sastanke sa direktorima navedenih firmi Sanjinom Kotlicom i Valentinom Kafadarom.

Predstavnici Medžlisa Islamske zajednice Jajce, Bugojno, Gornji Vakuf i Donji Vakuf su posjetili Premijera Srednjobosanskog kantona Tahira Lendu. Tom prilikom održan je kratki sastanak gdje su predstavnici Medžlisa Islamske zajednice iz gore navedenih općina prezentirali kampanju pod nazivom „Kupujmo bosansko“.


Kroz kampanje na društvenim mrežama i web stranicama te promocijama kroz razne aktivnosti se vrši edukacija potrošača o prednostima kupovine bosanskih prodizvoda. Kroz ovu kampanju želi se podići svijest o prednostima kupovine domaćih proizvoda te istaknuti važnost podrške lokalnim proizvođačima, što će imati pozitivan utjecaj na rast i razvoj bosanskohercegovačke privrede. Glavni cilj nam je razviti svijest o važnosti kupovine i konzumiranja domaćih proizvoda među potrošačima svih dobnih skupina.