Kantonalna uprava za civilnu zaštitu / Novosti

21.04.2020 | Naredba 12-4-6-148-131-20 - raspodjela medicinskih sredstavaNaredba 12-4-6-148-132-20 - raspodjela testova za koronavirusNaredba 12-4-6-148-133-20 - raspodjela jednokratn...
18.04.2020 Naredba Federalnog štaba civilne zaštite br.: 12-40-6-148-5-1/20 - Produženi rok primjene Naredbe o funkcionisanju kantonalnih operativnih centara&nbs...
17.04.2020 Naredba Kantonalnog štaba civilne zaštite - prevoz osoba sa graničnih prelaza do najbližeg mjesta u SBK - karantena Naredba Federalnog štaba civilne ...
10.04.2020 Naredba Kantonalnog štaba civilne zaštite SBK br.: 01-40-8-1/20-13 – o zabrani paljenja vatre na otvorenom prostoru do daljnjeg. (više informacij...
06.04.2020 Naredba Federalnog štaba civilne zaštite br.:12-40-6-148-100/20, raspodjela testova za koronavirus Naredba Federalnog štaba civilne zaštite br.: 12-4...
Članak je filtriran: četvrtak, 05 Mart 2020 - Vlada SBK - KSB

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Više informacija možete pogledati OVDJE

Objavljeno u Novosti*

Pitanje prosječne starosti vozila koja se bave javnim prijevozom je od izuzetne važnosti za cijeli Srednjobosanski kanton zbog ekoloških, ekonomskih, sigurnosnih, komfornih i drugih razloga.  O važnosti starosti vozila za neki region možemo i sami posvjedočiti ako usporedimo saznanja kakva su se vozila koristila u našem okruženju prije cca 30 godina i kakva se koriste sada; a ako odemo u neku od zapadnih zemalja vidimo kakva će se vozila u javnom prometu koristiti i u našoj budućnosti, tj za cca 30 godina.

Zadatak svih odgovornih subjekata koji mogu i trebaju raditi na smanjenju prosječne starosti vozila u javnom prometu jeste da ta budućnost što prije dođe i u ovaj Kanton.

Analiza je rađena za svaku općinu u SBK/KSB po vrstama prijevoza, kao i zbirno za cijeli Kanton, a rađena je i po vrstama propisanih licenci koje vozila koja učestvuju u javnom prijevozu trebaju posjedovati (licenca „AB“ za javni linijski prijevoz putnika, licenca „B“ za javni vanlinijski prijevoz putnika, licenca „C“ za javni prijevoz roba i licenca „D“ za taksi prijevoz).

ANALIZA PROSJEČNE STAROSTI VOZILA U JAVNOM PRIJEVOZU U SBK/KSB

« Mart 2020 »
Pon Uto Sri Čet Pet Sub NED
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


ZNAK ZA 121